Välkommen med er intresseanmälan till oss i IFK Stockholm!

Observera att detta endast är en anmälan i mån av plats i någon av våra träningsgrupper. Ni är EJ garanterade plats i något lag utan sätts direkt in i en kölista där ert barn får plats så fort det blir ledigt.

OBS! Ska ni som målsman däremot ställa upp som ledare, får ni FÖRTUR till att vara med i ett lag.

I föreningen finns det träningsgrupper för flickor och pojkar från 4 år och uppåt. Nedanstående formulär gäller för spelare upp till 19 år. Är ni intresserade av en plats i någon av våra grupper är det två steg ni ska genomföra:

1. Läsa igenom allt noga

Innan ni kommit till detta formulär har ni läst igenom alla flikar under "Börja spela fotboll" och ni har förstått och håller med om vår inriktning kring barnfotboll. Ni har även förstått att vi är en breddförening öppen för alla och som är beroende av er föräldrar för att kunna bedriva en rolig, trygg och givande fotbollsutbildning. Alla SKALL vara välkomna!

2. Gör en intresseanmälan
I nedanstående formulär fyller ni först i ert barns (spelarens) personuppgifter för att sedan gå över och fylla i minst en (1) målsmans personuppgifter där en e-post som läses ofta av er är viktigast att ha fyllt i (eftersom all information från föreningen skickas ut via e-post till alla våra medlemmar samt används som inloggning till medlemsappen). Obs! Detta formulär gäller spelare upp till 19 år.

Har du frågor om hur du fyller i intresseanmälan är du välkommen att kontakt oss på: kansli@ifkstockholmfk.se

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Godkännande
Genom att anmäla er till IFK Stockholm Fotboll godkänner ni att vi använder era personuppgifter i vårt medlemsregister enligt GDPR. (Läs våra "Användarvillkor" om du vill veta mer)
Nej
Fotografering
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar/kränker vare sig individ eller grupp, som ex. namn, bild och statistik och så vidare, publiceras på vår officiella hemsida och andra dylika sociala kanaler.
Nej
Engagemang
Föräldraledare
Vill du engagera dig som föräldraledare i ditt barns grupp? Det finns massa olika saker att hjälpa till med och som tack behöver ni bland annat inte betala ditt barns föreningsavgifter och vi bjuder på ledarutbildningar.
Ja, jag hjälper gärna till
Nej, jag har tyvärr inte tid
Kanske, jag vill ha mer information
Träningsgrupp
Önskemål
Här fyller ni i önskad träningsgrupp om ni redan nu vet en specifik grupp som ni önskar börja spela med. Vi tar hänsyn till önskemålen men kan tyvärr inte garantera en plats i den specifika gruppen. (Ej obligatoriskt)
Lagnamn
Erfarenhet
Här fyller ni tidigare eventuell erfarenhet och om ni idag spelar i annan förening. (Ej obligatoriskt)
Personuppgifter
Obs! Personuppgifter är den aktiva deltagarens (spelarens) uppgifter som skall fyllas i. Målsmäns (förälders) e-post och mobilnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2. Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmans personuppgifter.
PersonNr * -
Kön* Man   Kvinna